Μέλη της ομάδας: -Ρίζος Φάνης, Νουλίκα Μαρία, Καραγιάννη Ελευθερία, Οσάφι Μάριος και Πεκρίδης Βασίλης
Και στα πέντε αυτά κείμενα που μελετήσαμε ο έρωτας επιδρά καθοριστικά στον χαραχτήρα των πρωταγωνιστών. Ένα κοινό στοιχείο που εμφανίζεται σε όλες τις περιπτώσεις είναι πως οι πρωταγωνιστές νιώθουν αιώνια αφοσίωση στο πρόσωπο που έχουν ερωτευτεί. Έρωτα θέλει η ζωή, έρωτα θέλει. (Δέσποινα Βανδή)
Στο κείμενο <<Άγουρος Ποθοφλόγιστος>> ο ήρωας , επηρεασμένος από τον έρωτα που έτρεφε προς την κοπέλα, παράτησε το βασίλειο του, έφυγε από την χώρα του και περιπλανήθηκε στην ξενιτιά κάνοντας μία δύσκολη προσπάθεια να βρει την κοπέλα που αγαπούσε. Σε όλη την διάρκεια του ταξιδιού αυτού ο νέος νιώθει κενός και υποφέρει δίχως την αγαπημένη του. Αυτό αποτελεί ένα αδιαμφισβήτητο στοιχείο μεταμόρφωσης χαρακτήρα του έρωτα. Πόσο μου λείπει η ζεστή αγκαλιά σου. (Σώτης Βολάνης)
Στο κείμενο <<Πάγω>> ο ήρωας επίσης ανάγκαζεται για άγνωστους λόγους να φύγει από τον τόπο του, εγκαταλείποντας όμως σε αυτήν την περίπτωση την γυναίκα που αγαπά. Ο έρωτάς του γι'αυτήν τον κάνει να την σκέφτεται συνέχεια, και όπως είπε και στην νέα, ο έρωτας τον κάνει ανήμπορο να ερωτευτεί κάποια άλλη όπου κι αν πάει, καθώς η καρδιά του ανήκει για πάντα σ'εκείνη!
Στο κείμενο <<Ερωφίλη>> ο έρωτας των δύο νέων τους οδηγεί στο να παντρευτούν κρυφά, αψηφώντας την θέληση του βασιλιά, μια πράξη ριψοκίνδυνη. Ο Πανάρετος , παρόλο που μπορεί να διατρέχει κίνδυνο, ισχυρίζεται πως δεν έχει κανένα φόβο καθώς οι πράξεις του οδηγούνται από την αγάπη άρα δεν τρομάζει με τις συνέπειες που μπορεί αυτές να επιφέρουν. Αντίθετα ο μόνος φόβος που ορισμένες στιγμές τον διακατέχει, είναι μπορεί να χάσει για πάντα την αγαπημένη του. Η Ερωφίλη, ωθείται από την δύναμη της αγάπης στο να αδιαφορήσει για τον λόγο του πατέρα-βασιλιά της, και να παντρευτεί κρυφά τον Πανάρετο. Μέσα από τα λεγόμενά της φαίνεται πως δεν δρα με βάση τη λογική αλλά με βάση την καρδιά πως ορίζεται πλήρως από τον Πανάρετο και πως θα πέθαινε γι' αυτόν εάν αυτό χρειαζόταν, ακόμα κι αν έτσι θα απαρνιόταν όλα τα άλλα καλά της ζωής. Επίσης, αρνείται να αγαπήσει οποιονδήποτε άλλον στην ζωή της. Ή μαζί σου ή θάνατος (Νικόλαος Κουρκούλης)
Στο κείμενο <<Σαν πεταλούδα στην φωτιά >> ο έρωτας έχει επηρεάσει την κριτική του νέου κάνοντας τον ανήμπορο να δει τις τυχόν ατέλειες τις κοπέλας. Η μορφή της νέας αντιπροσωπεύει όλα τα όμορφα που υπάρχουν στον κόσμο γύρω του. Η μόνη του επιδίωξη πλέον είναι να πλησιάσει την κοπέλα. Ο έρωτας έχει επηρεάσει τον χαραχτήρα του κάνοντας τον να αποβάλλει τον εγωισμό του και να εκφραστεί χωρίς αναστολές.
Τέλος, στο κείμενο <<Ερωτόκριτος>> ο ομώνυμος ήρωας φτάνει στα άκρα για να αποκτήσει την κοπέλα που επιθυμεί. Η μορφή της Αρετούσας αντιπροσωπεύει πλήρως τον έρωτα. Όπως και άλλες πρωταγωνίστριες , εναντιώνεται στον πατέρα της και δεν δέχεται εύκολα τις συμβουλές της παραμάνας της, διότι το μόνο που επιθυμεί και επιδιώκει είναι να ξανασμίξει με τον απόλυτο έρωτα της, τον Ερωτόκριτο.
Και στα πέντε αυτά κείμενα που μελετήσαμε ο έρωτας επιδρά καθοριστικά στον χαραχτήρα των πρωταγωνιστών. Ένα κοινό στοιχείο που εμφανίζεται σε όλες τις περιπτώσεις είναι πως οι πρωταγωνιστές νιώθουν αιώνια αφοσίωση στο πρόσωπο που έχουν ερωτευτεί. Έρωτα θέλει η ζωή, έρωτα θέλει. (Δέσποινα Βανδή)
Στο κείμενο <<Άγουρος Ποθοφλόγιστος>> ο ήρωας , επηρεασμένος από τον έρωτα που έτρεφε προς την κοπέλα, παράτησε το βασίλειο του, έφυγε από την χώρα του και περιπλανήθηκε στην ξενιτιά κάνοντας μία δύσκολη προσπάθεια να βρει την κοπέλα που αγαπούσε. Σε όλη την διάρκεια του ταξιδιού αυτού ο νέος νιώθει κενός και υποφέρει δίχως την αγαπημένη του. Αυτό αποτελεί ένα αδιαμφισβήτητο στοιχείο μεταμόρφωσης χαρακτήρα του έρωτα. Πόσο μου λείπει η ζεστή αγκαλιά σου. (Σώτης Βολάνης)
Στο κείμενο <<Πάγω>> ο ήρωας επίσης ανάγκαζεται για άγνωστους λόγους να φύγει από τον τόπο του, εγκαταλείποντας όμως σε αυτήν την περίπτωση την γυναίκα που αγαπά. Ο έρωτάς του γι'αυτήν τον κάνει να την σκέφτεται συνέχεια, και όπως είπε και στην νέα, ο έρωτας τον κάνει ανήμπορο να ερωτευτεί κάποια άλλη όπου κι αν πάει, καθώς η καρδιά του ανήκει για πάντα σ'εκείνη!
Στο κείμενο <<Ερωφίλη>> ο έρωτας των δύο νέων τους οδηγεί στο να παντρευτούν κρυφά, αψηφώντας την θέληση του βασιλιά, μια πράξη ριψοκίνδυνη. Ο Πανάρετος , παρόλο που μπορεί να διατρέχει κίνδυνο, ισχυρίζεται πως δεν έχει κανένα φόβο καθώς οι πράξεις του οδηγούνται από την αγάπη άρα δεν τρομάζει με τις συνέπειες που μπορεί αυτές να επιφέρουν. Αντίθετα ο μόνος φόβος που ορισμένες στιγμές τον διακατέχει, είναι μπορεί να χάσει για πάντα την αγαπημένη του. Η Ερωφίλη, ωθείται από την δύναμη της αγάπης στο να αδιαφορήσει για τον λόγο του πατέρα-βασιλιά της, και να παντρευτεί κρυφά τον Πανάρετο. Μέσα από τα λεγόμενά της φαίνεται πως δεν δρα με βάση τη λογική αλλά με βάση την καρδιά πως ορίζεται πλήρως από τον Πανάρετο και πως θα πέθαινε γι' αυτόν εάν αυτό χρειαζόταν, ακόμα κι αν έτσι θα απαρνιόταν όλα τα άλλα καλά της ζωής. Επίσης, αρνείται να αγαπήσει οποιονδήποτε άλλον στην ζωή της. Ή μαζί σου ή θάνατος (Νικόλαος Κουρκούλης)
Στο κείμενο <<Σαν πεταλούδα στην φωτιά >> ο έρωτας έχει επηρεάσει την κριτική του νέου κάνοντας τον ανήμπορο να δει τις τυχόν ατέλειες τις κοπέλας. Η μορφή της νέας αντιπροσωπεύει όλα τα όμορφα που υπάρχουν στον κόσμο γύρω του. Η μόνη του επιδίωξη πλέον είναι να πλησιάσει την κοπέλα. Ο έρωτας έχει επηρεάσει τον χαραχτήρα του κάνοντας τον να αποβάλλει τον εγωισμό του και να εκφραστεί χωρίς αναστολές.
Τέλος, στο κείμενο <<Ερωτόκριτος>> ο ομώνυμος ήρωας φτάνει στα άκρα για να αποκτήσει την κοπέλα που επιθυμεί. Η μορφή της Αρετούσας αντιπροσωπεύει πλήρως τον έρωτα. Όπως και άλλες πρωταγωνίστριες , εναντιώνεται στον πατέρα της και δεν δέχεται εύκολα τις συμβουλές της παραμάνας της, διότι το μόνο που επιθυμεί και επιδιώκει είναι να ξανασμίξει με τον απόλυτο έρωτα της, τον Ερωτόκριτο.
Yπέροχη εργασία!!! Την διάβασα με ευχαρίστηση και γέλασα πολύ με την αναφορά των γνωστών και αγαπημένων τραγουδιών. Μπράβο στα παιδιά!
ΑπάντησηΔιαγραφήεξαιρετική δουλειά και γεννάει στον αναγνώστη μία ευχάριστη αίσθηση και ενδιαφέρον.
ΑπάντησηΔιαγραφή